streda, novembra 14, 2007

Prečo ma nežiadať o pomoc

... a čo mi dnes istý kamarát vyviedol!

Martin:
Pomozes mi vramci cvicenia napisat jeden mail?
me: Okok
V akom jazyku?
Komu?
Martin: Vyhutas daco ja som o 10 minut nazad.
me: Aha, skus najprv vyhutat tu... [slant]
me: ty
Sprosty?
Martin: V anglickom. Co najslusnejsie sa opytat ze v akom stadiu je moj clanko ktory som zaslal pred mesiacom....
Martin: Ale ja neviem ja mam nenormalny odpor vobec neviem ako to naformulovat, voooobec

(nasledoval mail s ďalej uvedeným obsahom)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TAKTO:

Dear Mister Responsible for Publishing of My Article!
I wanted to ask you very kindly, what the fuck is going on with my fucking article that I have send you a month ago! Fuck! If you do not like it or if you think something is fucking wrong with it, tell me and do not play these fucking hide-and-seek games!
Eat my shorts!
Yours sincerely

ALEBO DRUHA MOZNOST:

Good day.
I would like to ask you about my article that I have send you a month ago. I did not recieve any answer or announcement about publishing or rejecting it or whatever. Could you, please, let me know what is the current situation?
Thank you
Yours sincerely
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
me: Uz som ti posalla.
Martin: Ani to necitam, rovno posielam.
Hotovo.
me: Ne!!
Mrto, ne!!
Ja som tam somariny popisala!!
Nerob!!

(nasledoval telefónny hovor v trvaní 55 sekúnd, v závere ktorého sa hlavný hrdina prezradil)

me: TY SVÍÍÍÍŇŇÁÁÁÁÁÁ !!!

5 komentárov:

alenka povedal(a)...

Ja sa z teba pototo!!! sa tu rehocem na celú ibu ako taký oný.. :-D :-D pekne mi precvičuješ bránicu.. :)

Gremlionka povedal(a)...

Heh, mne Mrto precvicil srdcovy sval, mi nebolo vsetko jedno v tej chvili... :D
By som chcela vidiet, jak by sa vyhovoril z toho...

Pavel povedal(a)...

Keby sa to pisalo po slovensky, bolo by to urcite pestrejsie na slovnu zasobu a slovne zvraty. Anglictina asi nevhodna na odbornu komunikaciu :)

alenka povedal(a)...

ja som škodoradostná, však ma poznáš :-) ja by som sa veľmi tešila, keby to nakoniec poslal :-D by som potom nedočkavo čakala na ďalší článok, ako to dopadlo... :-D :-D muheheheee

Gremlionka povedal(a)...

Hej, anglictina je taka vselijaka, ale ti ludia v predmetnej redakcii po slovensky bars nerozumeju (cim prichadzaju o vela!)